Friday, April 9, 2010

Pukul 5 pagi...

haha...tgk tajuk pom tau nie mesti x tau nak tulis apew..tp apa aku peduli...aku tengah boring giler nie..padahal keje belambak yg belum setel..present,simposium,test,cari penyelia n macam2 lagi la..minggu depan dah study week...tp aku tetap begini..malas..malas..malas..hahaha...pukul 5 pagi apa aku buat ya..erm..macam2 aku buat..makan meggi(fav tu),online(fb,chat,baca blog pasal kete n politik),hisap rokok...haha..tp pukul 5 pagi nie macam2 aku dengar citer..pasal pocong la antu raya la..ntah betol kew tidak...tempat aku duduk nie lain macam jew.seram bulu kaki aku..hohoho..betol kot ada pocong..sbb member aku citer roomate dia ada nampak pocong...tp itu citer 2 minggu lepas..apa aku peduli...yang penting pukul 5 pagi nie..keje aku still x setel2 lagi....arghhh penat aku nak pk pasal nie..aku chow dulu lah...(padahal x tau apew nak tulis)..hahahaha...bye..selamat pukul 5 pagi...:)

No comments:

Post a Comment