Saturday, April 17, 2010

Penangan design concrete...

Syukur alhamdulillah...itu sajalah ungkapan yg mampu aku ucapkan...setelah berminggu-minggu menempuhi segala cabaran dan dugaan akhirnya aku berjaya diselesaikan dengan amat baik sekali..dah lama x main futsal sbb nak siapkan kerja punya pasal..minggu ini merupakan detik yang aku xkan lupakan kerana dalam banyak2 tugasan....tugasan design merupakan tugasan yang paling aku benci...susah nak mampos..sudah siap kira2 design beam..member aku cakap aku salah buat..adoyai kena kira balik start dari bawah..nasib baek ler sempat kira..kalo x mmg aku x anta la project design nie jawabnyer ......minggu ini dengan presentationyer,testnyer,asingmentnyer dan bermacam-macam nyer lagi..haha..apa2 pom..aku dah buat yg terbaik..just wait the final exam jew next week...so ari ini aku da kena start study sbb minggu study week telah dihabiskan utk membuat kerja yg ntah apa2 tu...gud luck to sume member2 aku...hok peting set kitow jange pecoh...

No comments:

Post a Comment