Friday, June 1, 2012

Tugasku Di Borneo....!!!


Hidup di perantauan...sudah biasa bagi aku...tp kali nie lebih jauh sket...menyeberangi laut China selatan...Sabah...negeri di bawah bayu...sukar bagiku menyesuaikan diri disini...hari pertama aku disini...pukul 5 pagi aku sudah bangun...dan ini berlarutan selama 2 minggu...apa x nya...pukul 5 pagi sudah cerah seperti pukul 8 pagi....makan?...aku senang jew...semua aku bedal..tolak batu ngan kayu jew la...tp yg best kat sini...tentulah seafood...hee...macam2 ikan ada...murah plak tu...walhal...biar hari2 aku bedal burger Mc D...hahaha.....kerja kat sini tetap sama dgn d semenanjung...cuma workers sini kebanyakannya dari Philippines...sukar sket bg aku nak berkomunikasi...yg lain...tetap sama....aku tetap di panggil bos...haha...


Aku tetap kerja di tengah panas...huhu

No comments:

Post a Comment