Sunday, May 1, 2011

Final Year & Final Exam.....

Dah lama x menulis kat blog aku nie...bz..bz..bz...hari nie rasa gatal tangan plak nak menaip...haha...padahal..tengah final exam....masih ada 2 paper untuk dilangsaikan sebelum aku terus ke medan latihan industri....final exam untuk kali ini amat berlainan..kerana ini adalah final exam yang terakhir sebelum aku bergelar sebagai Jurutera....hihi..padahal ada lagi 2 bulan untuk LI....haha...2 minggu yg lepas baru jew abes presentation FYP aku...Alhamdulilah....semuanya ok jew....dapat panel pun yang ok jew....setelah beberapa minggu aku x dapat tidur yg cukup untuk siapkan FYP nie.....baru aku tau betapa sukarnya untuk bergelar Jurutera...dikesempatan ini aku nak ucapkan selamat berjaya kepada semua rakan seperjuangan....gud luck...moga dapat jd yang terbaik dari yang terbaik....(",)

No comments:

Post a Comment