Sunday, April 10, 2011

Buntai FC oh Buntai FC...

Dah lama tidak mengupdate blog akibat kesibukan duniawi ini...haha...sibuk ngan PSM la..apa lagi...tp sempat lagi aku n member join Futsal anjuran rakan muda......team aku cam biasa la BUNTAI FC...
Ok la kali nie...dapat masuk separuh akhir...tewas dengan sepakan penalti.....haha..aku yg x dapat score penalti...kena tiang beb....rasa down gak la...masa penentuan tempat ketiga/keempat team aku lawan ngan team international....mmg susah la beb....team diaorg banyak skill individu yang tinggi....walaupom team aku leading sebijik tp last2 team aku tewas 3-1...tp dpt gak aku score sebijik...tebus balik yg penalti x masuk...hahaha...apa2 pun...enjoy ar main futsal semalam....aku nak ucap terima kasih kepada semua penyokong yg hadir n support Buntai Fc...korang mmgg terbaik....i luv u...

BUNTAI FC 2011

No comments:

Post a Comment