Thursday, February 10, 2011

Terima kasih Gintell....

Semalam masa aku kua pegi setelkan PSM aku..punyalah penat nak cari syarikat2 kontraktor kat Bt Pahat nie...aku nie yg bukan asal cinie mmg susah arr.....bukan tau sangat aku jalan2 kat bandar Bt Pahat nie....teringat plak kata sepupu aku..."beli la GPS x pom ko beli hs yg ada GPS...xlah sesat ko nak cr jalan nanti"....nak beli GPS memang x la skang..kalo dah keje mungkin la....tp memang penat la...lenguh urat2 kaki aku duk jalan2 cr syarikat kontraktor...then lepas selesai keje tu..aku ngan member aku g lah BP mall....singgah jap kat KFC....kasi penuh perut dulu beb....tiba2 ternampak 2 buah kerusi mewah berjenama Gintell..rupa-rupanya...kerusi urut letrik....mmg terbaik arr..kena masa,tempat dan keadaan...pew lg beb...aku terus duduk..dan kena la masukkan duet untuk hidupkan kerusi nie...RM2 untuk 6minit...seringgit 3 minit.....xpewlah...mahal sket...janji lenguh2 badan nie hilang.....betul2 "Rest & Go"...

Nikmatnyer beb...

Ginielah bentuknyer si "Gintell" tuh...

nick buntai:cam nak bawak balik umh jew kerusi nie...^_^

No comments:

Post a Comment