Saturday, January 8, 2011

Selamat Pengantin Baru Adikku...

Apa-apa hal gua nak ucap taniah dan selamat pengantin baru kat adik gua Fahmi..sebab dah berjaya jadi suami orang pada 18 Disember 2010...moga berbahagia hingga ke anak cucu...cepat2 la dapat anak....gua bile lagi...hahaha...semua orang tanya gua....bila nak kawen...adik dah sudah...selamba jew gua jawab...enjoy dulu baru pk pasal benda nie(ayat cover)...haha...memang gua target pada umur 30...gua nak enjoy dulu.....baru gua pk pasal benda nie...so enjoy dulu..tp memang penat betol gua time kenduri hari tu...ramai yang hadir memeriahkan majlis...aku rasa hari tu papa ngan mama aku yang paling eppi...sebab da dapat menantu...^_^

Fahmi & Rina

Masa potong kek

Papa dan mama bersama pengantin

Time aku menepung tawar...

Bersama dengan saudara mara

Bergambar bersama pengantin

No comments:

Post a Comment