Saturday, November 27, 2010

"Ngangkung" yg best....



Seram,Komedi n Sedih....inilah yg dapat aku simpulkan dr muvie "Ngangkung"..best giler dengan lawak selamba Shaheizy Sam,Angah Raja Lawak dan Azad Jasmin....bermula dr awal cerita lg aku ketawa bersama-sama ngan penonton yg lain di dlm panggung MBO Bt.Pahat td...memang x rugi kalau pergi menonton cerita nie...kisah 3 orang sahabat yang kemaruk ngan nombor ekor untuk hidup senang....untuk mendapat no yang 'ong' mereka menemui bomoh nombor....serius memang lawak giler...yang bestnyer ada beberapa ayat yg aku ingat lg...mmg lucu...ayatnya cam.."air serabut perut"...mmg full la panggung td...aku pom pegi nak tgk cerita nie pada pukul 3 petang..tp tiket dah sold out...so kena tunggu turn untuk pukul 5.45...so aku bg credit A untuk filem nie....

No comments:

Post a Comment