Sunday, October 31, 2010

Taniah The Red Warriors.....


"Gomo Klate Gomo"...itulah ungkapan yg slalu aku jerit jika aku kew stadium....
tetapi semalam aku hanya jerit di kedai makan dekat Parit Raja nie jew..kalau ikutkan hati nak jugak ke Stadium Bukit Jalil tu...tetapi aku ada presentation viva..so just stay at home jew la...walaupom jauh sokongan aku tetap sama....ramai yang hadir memeriahkan suasana semalam..penuh kedai tu aku tengok..aku pukul 8 malam lagi dah berada kat depan tv kat kedai tu...semangat punya pasal..taniah...taniah...taniah...untuk Kelantan kerana menjuarai Piala Malaysia buat kali pertama setelah 89 tahun ia diperkenalkan......penantian yang cukup lama...walaupom tahun lepas berjaya ke final tapi tewas kepada pasukan yang sama...tahun ini Piala Malaysia milik kami.....hooreeey....aku juga ingin memuji kepada member aku yang walaupom bukan
dari kelantan..tetapi semalam bersorak meraikan kejayaan kami bersama...apa-apa pom....we proud with u...The Red Warriors....i luv u....

No comments:

Post a Comment