Friday, August 13, 2010

Laptop oh laptop..

Hari nie aku nak citer sket pasal laptop aku yg berjenama compaq nie(laptop pemberian mama n papa)...haha...pagi td aku ada presentation pasal subjeck IDP...so semalam duk buat keje ngan laptop nie la..sampai x tidow aku semalam...bangun pagi terus kew kelas tuk present..masuk kelas terus jew kena present..abes jew presentation tuh...aku duk la blakang kelas ngan group member aku tuh..duk discuss pasal pew nak bt untuk next week punya presentation...abes jew discuss terus jew blah tanpa menghiraukan laptopku nie...aku tumpang moto member aku Due ari nie...dia ajak aku g PPH ada urusan sket..sampai jew kat pejabat PPH tuh...aku rasa ringan jew beg yg aku bawak td..check2...kompem aku da tinggal laptop dalam kelas td...apa lagi terus aku ambik moto member aku tuh pecut balik ke kelas td...sampai jew kat bangunan G3 tuh..berlari-lari plak aku mencari kelas td yg berada di tingkat 3...penat aku sampai berdengus-dengus nafas aku td...dah la ari nie puasa..masuk jew dalam kelas td.cari punya cari x jumpa laptop aku tuh.....perasaan cuak plak timbul...aku rileks jap...try la call member aku yg laen..tanya ada nampak x laptop aku...diorang cakap xde..aku pom cari la balik kat dalam kelas tuh...akhirnya jumpa la laptop tu kat atas meja...kat ujung kelas...x nampak aku..sbb kaler meja ngan laptop hampir sama...mujur dan mmg mujur...kalo xde laptop nie...susah ar aku nak online cam slalu..heee....selamat berpuasa...:)


Nie arr laptop kesayangan aku....hee

No comments:

Post a Comment